Post by tiosnifreratsi on Feb 23, 2022 0:18:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Among Us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Among Us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa koodi lisää kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Among Us 2022 version ▞▞▞
Kuoli
Huono peli. Liian helppo.
Ennen se oli erittäin hauskaa, mutta nyt on erittäin vaikea keskustella ja uusi kartta on melko hämmentävä. Muokkaa 12.11. : Uusi päivitys on erittäin häiritsevä ja useammin se häiritsee, joten et voi tehdä tehtäviä tai suojella ihmisiä, kuten se sanoo voivasi. Lisäksi sinut kielletään ilman syytä. Sain pelikiellon hakkeroinnista, mutta en edes tehnyt mitään sellaista, koska olin aulan isäntä.
Tämä peli ansaitsee 5 tähteä, mutta en voi antaa sille sitä, kun se ei edes salli minun pelata sitä. Aina kun avaan sovelluksen, se sanoo, että sen on ladattava lisäresursseja. Kun napsautan ok, se ei lataa niitä. Se ei anna minun pelata ilman sitä, joten korjaa tämä, niin saat ansaitsemasi 5 tähteä 🖤
Uuden päivityksen takii mä nöön vaan jalat
Se on kuitenkin hauska peli, emme voi enää keskustella ja se vei siitä hauskaa. Tekijät ovat halpoja luistimia ja tekevät siitä niin, että voimme puhua vain, jos maksamme, eikä se ole reilua. kestää ikuisuuden sanoa, missä keho on, ja on yli kaiken turhauttavaa pelata. peli häiritsee eikä siinä ole enää hauskaa, mutta pelaa sitä, mutta pelattavuus ei ole paras.
Stick War Legacy Among US Apk VS Scary Teacher 3D – New Abilty Unlocked Android / IOS Gameplay · Among Us MOD MENU RAINBOW COLOR CHANGER IN PUBLIC
Luovun tästä pelistä, älkää ymmärtäkö väärin, tämä peli oli mahtava alusta alkaen, mutta sitten kun aika kului, ilmestyi tyhmä päivitys, joka sisälsi nopean chatin, enkä voi enää pelata ystävieni kanssa, koska he ei voi kirjautua sisään, sitten peli alkoi hidastua ja hidastua, ilmalaivakartta nosti sen arvosanaa, mutta sitten ajan kuluessa siitä tuli koko pelin viivein kartta, joten kukaan ei enää pelaa, sitten meillä on hakkereita, palvelinyhteysongelmia ja jne. Korjaa se tai peli on kuollut.
Surkea, pelin uusi kenttä on erittäin vaikea ja ärsyttää kun ei voi enää kirjoittaa normaalisti ja kun ei voi nimeään.
Tosi hyvä peli😎
Se on teknisesti hyvä peli, mutta se vei kirjaimellisesti kokonaan pois kaiken hauskuuden poistamalla chat-toiminnon. Tärkeimpiä asioita ei voi sanoa, ennen oli hyviä keskusteluja ja varsinaisia keskusteluja, mutta nyt on mahdotonta kommunikoida hyvin muiden kanssa, syyttäen räikeästi ja kaikki vain seuraavat mitä yksi sanoo, ilman, että se voisi kyseenalaistaa sitä (se on fyysisesti mahdotonta ) ei ole mitään järkeä. Tämä oli ennen hieno peli, mutta nyt se on aivan perseestä. myös myöhässä.
Super, uusi päivitys teki siitä paremman kuin se oli ennen, nyt voit vapaasti chattailla ja pikachatilla, mikä on itse asiassa todella hyvä, mutta monet ihmiset jättivät pelin eivätkä palaa takaisin, mutta se on itse asiassa todella hyvä peli nyt uusilla rooleilla, tiedemiehillä, insinööreillä, muodonmuuttajilla jne
Mul on joku bugi et en voi pelaa ja mul ei oo sitä uutta päivitystä mitä mun kavereil on!
Kiva peli
PLZZZ anna kirjoittaa takaisin!!!!!!!!!!!!!😡😡😡😠😠😠😡😡😤😤😤😡😡😠😠😡😤😤
Super Sus Apk Download Free For Android [Who Is The ...
Iha SURKEE peli. Päivitys pilasi kokonaan ei voi kirjoittaa nopeasti kuka on vaan pitää ettiä missä on mikäki
Peli on paras, mutta siinä on yksi ongelma, joka on Internet-ongelma, kun pelaan toista online-peliä, jolloin pingini on noin 69, mutta tässä pelissä pingini on aina niin korkea, joten korjaa se nopeasti ja lisää myös kuukausikortti, kuten pubg freefire ja tee tämä passi on ikään kuin ilmainen, mutta sen avaamiseksi sinun on suoritettava tehtävä, kuten 1 - pelaa keskenämme 1 tunti 2 - ole huijari 5 kertaa 3 voittopeli 7 kertaa 4 - liity 10 huoneeseen. Korjaa Internet-ongelma ja lisää tämä ominaisuus.
Among Us Märulimängud ipc
SE SANOO vain "Odota hetki", SITTEN YRITÄN SISÄÄN
Rehellisesti sanottuna pidän vanhentuneesta Keskuudestamme enemmän. Päivityksen jälkeen en valitettavasti osaa selittää itseäni selkeästi puolustaessani itseäni. Koska emme voi keskustella omin sanoin, chatille annetut sanat ovat niin yksinkertaisia. Ymmärrän varmasti, miksi tämä peli vähensi suosiota ja hypeä. Kaiken kaikkiaan tämä on loistava mysteeripeli. 🙂
Peli on hauska, uudet roolit ovat hauskoja ja lisäävät jännitystä polttohautaajille ja huijareille. Mutta, on yksi asia, jota vihaan. Jos poistut pelistä saatuaan roolin, et voi liittyä tuntiin. Lähdin vahingossa, enkä voi liittyä enää tuntiin.Ymmärrän, että se estää ihmisiä lähtemästä, kun he saavat miehistön, mutta tule. Tunti? Se on aivan liikaa! Mielestäni pitäisi myös olla tapa liittyä uudelleen auloihin, joita olet jo pelannut, jos yhteys katkeaa
Missä ilmalaivakartta on??!!!!!!
Cari Perbezaan 1000+ peringkat Teka-teki ail
Päivitykset ovat hämmästyttäviä... ellei se olisi bugeja. Minusta tuntuu, että peli on kuolemassa. Palasin hetken kuluttua löytääkseni tuskin yhtään palvelimia. Toivon vain, että peli olisi sama kuin vanhaan aikaan. Sain täällä paljon hyviä ystäviä aiemmin, ja pelasin pisimpään, mutta nyt se vain...kuollut. palvelimia on vain noin 10, kun ennen oli noin rajoittamaton määrä palvelimia. On todella sydäntäsärkevää nähdä peli kuolevan hetken trendin jälkeen.
Kirjaimellisesti olin riippuvainen tästä pelistä, mutta aina kun yritän liittyä julkiseen peliin, se sanoo, että olen katkennut, antaisin sille ehdottomasti viiden tähden, jos se korjataan. Ok, joten nähdessäni arvostelut, joita olen nähnyt, se ei liity vain minun ongelmaani, useimmat ihmiset saavat saman ongelman pls, haluaisin sinun korjaavan sen plss
Hyvä peli😁😎
Mikä saakutin huono päivitys tääki on?!?!?!?!?
Among Us แอ็กชัน fcoa
Se on hyvä peli, mutta en voi kirjautua sisään peli kaatuu jatkuvasti ja kun yritän kirjautua sisään, se aina sanoo, että tarvitsen huoltajan Gmail/Sähköposti, mutta minulla ei ole sellaista!! Myös kun yritän mennä palvelimille, se sanoo aina jotain tiedostoista, jotka "latasin" sovelluksesta. Näyttää siltä, että sinulla on virhe pelin pelaajina. Toivomme sinun korjaavan tämän virheen, se on todella ärsyttävää! Muut kuin tuo sovellus on todella hauska pelata!
Siksi Among Us päivittyy niin hitaasti - Gamereactor
Ihan kiva
Mod heckerin joukossa
Among Us Märulimängud tlyi
Laging
Lataa Among Us varten Windows - Softmedal
Meidän keskuudessamme on niin hyvä peli, mutta ... En todellakaan pysty pelaamaan tätä peliä enää ... No tämä tapahtuu kuukauden päästä .. milloin tahansa yritän löytää pelin, se näyttää minulle, että "ur on katkennut tarkista ur internet yhteys"... Mutta luota minuun, nettini on aina hyvässä kunnossa... Haluan todella pelata tätä peliä uudelleen... ole hyvä ja korjaa tämä ongelma... ~Kiitos
peikko
Erittäin hauska peli, kun voin pelata. Valitettavasti palvelimia ei ole tarpeeksi liikenteen vastaanottamiseen. Aivan liian usein minun on yritettävä kirjautua sisään kymmeniä kertoja, koska saan jatkuvasti "Katkaisun". Kun pystyn (kirjautumaan) useammin kuin en, yhteys katkeaa pelaamisen aikana. Ilmeisesti nämä asiat on ratkaistava, jotta voin antaa TÄLLÄ pelistä sen ansaitsemat 5*****.
Ärsyttävää kun ei voi enää kirjoittaa silon oli kivempa ko pystykirjoittaa silloinko report 🤔
Ennen oli hyvä mutta NYT! Jonkun ihmeen takia pelinkehittäjät päätti poista itsekirjoittamisen chatissa! Joten nyt siinä on joku tyhmä hyrrä josta voi valita mitä sanoo. Miksi näin?
Keskuudessamme olit suosikkipelini, mutta uuden päivityksen jälkeen minulla oli kauhea päivä, koska keskuudessamme ei ole ja KORJAA ongelmat, koska nykyään vihaan keskuudessamme enkä voi edes pelata niin ilman meitä en voi pelata online-pelaajien ja ystävieni kanssa, mutta ajattelen vain parempia pelejä kuin sinä, koska et ratkaise ongelmia. Joten auta meitä saamaan takaisin meidän LOVELY MONG OUR, jota kaipasin keskuudessamme niin paljon, etten enää kestänyt sitä. joten voitko korjata sen. HALUAN PELATA!
Ihan jdb
Latasin sen keskuudessamme veljeni puhelimeen ja se on ärsyttävää (Anteeksi). Syy aina kun pelaan peliä, se jäätyy ennen kuin kirjaudun sisään ja aina kun menen aulaan tai palvelimeen, se sanoo aina "Sinulla on katkaistu yhteys palvelimeen". Annoin tälle 3 tähden, koska isäni puhelimessa minulla ei ole mitään ongelmaa palvelinongelmiin. Voin pelata sitä hyvin, mutta vain se viive, rekisteröityminen ennen kuin aloin peliin ja se asia, jota en myöskään osaa kirjoittaa, veljeni puhelimessa se pitää minut tuotuna ruudulle kotiin