Post by tiosnifreratsi on Feb 22, 2022 23:47:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Modern Ops: Gun Shooting Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Modern Ops: Gun Shooting Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää tokeneja hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Modern Ops: Gun Shooting Games 2022 version ▞▞▞
Call of Duty - Black Ops II PS3 (Käytetty) ... Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3 (Käytetty) ... Call of Duty: Modern Warfare 2 PS3 (Käytetty).
Tämä peli on niin huono... Hakkerit ja huijarit hallitsevat tätä peliä. Älä tuhlaa rahojasi tähän peliin. Sinulla on parhaat aseet ja päänsuojaus, sillä ei ole väliä, kun kohtaat kasvotusten hakkereita. Voit mennä youtubeen ja kirjoittaa nykyaikaiset ops-huijaukset, niin kaikki nämä jutut ponnahtaa esiin ja antaa sinulle askel askeleelta tietoa pelin huijaamisesta. On todella sääli, että tunnen pahaa kaikkien ihmisten puolesta, jotka pelaavat tätä peliä oikealla tavalla, koska te ette ansaitse tätä typeryyttä. Smfh
Tämä oli hieno peli, mutta ostaminen näyttää olevan tapa voittaa. Siellä on upea grafiikka ja todella intuitiiviset ohjaimet. Huolimatta siitä, että joidenkin ihmisten on joko käytettävä kirjaimellisesti satoja puntia saadakseen parhaat aseet ja parhaan panssarin tai heillä on hakkereita. Tämä tarkoittaa sitä, että pelaajien välillä on hyvin usein epäreilua ottelua, mikä valitettavasti imee hauskuuden pois pelistä. Huomaan usein selviäväni niin monesta luodista ja minimaalisesta haitasta, kun taas pari osumaa minuun ja olen kuollut.
Muutan arvosteluani. Tämä pelin kehittäjä teki juuri tämän pelin "PAY TO WIN" Olen kohtaamassa jokaisen pelaajan, joka on sijoittanut yli 50 dollaria, joten miten voin voittaa, en halua sijoittaa 100 dollaria tullakseni tehokkaammaksi Peli. & Nyt boteilla on tehokkaampi ase kuin meillä ja ne tekevät boteista outoja TDM-tilassa. IDk kuinka botit tähtäävät 100% oikein TDM-tilassa, kun ne liikkuvat nopeammin uusien päivitysbottien tullessa tehokkaammiksi ja oudoiksi.
Kauhea mutta hyvä, liian monta kutemaa Killeriä
Rakastan peliä, mutta aseiden päivitykset ovat aivan liian vaativia. jopa aseiden skinit ovat epäoikeudenmukaisia ja hirvittävän kalliita.
Eikö peliasetuksissa ole vaihtoehtoa 120 fps:lle? Minulla on Samsung S21 ultra.
Hyvä peli tähän mennessä! Rakastan tähtäystä, miten se ampuu sinulle! Sen pelaaminen mobiililaitteella on todella vaikeaa, ja tämä peli on todella hyvin tehty alustaansa varten. Ainoa ongelma on, että kehittäjät vainoavat sinua mikrotransaktioilla. En myöskään voi edistyä, kun jokainen deathmatch tai mikä tahansa pelaamani pelityyppi ei anna minun lopettaa, koska se viivästää minut ja katkaisee minut wifistä, minulla on 5G- ja 2G-taajuus. Sillä ei ole väliä mitä teen. Sanoisin, että joka seitsemäs 10 pelistä se katkaisee yhteyden. Pls korjaa
Iho ei säily taistelutaistelussa, peliin tullessasi panssari näkyy joskus uuden valitun skinin sijaan, mutta ei vaikuta naameihin tai päähän ja aseisiin, tämä on tärkeää pelaajalle, kun hän haluaa ostaa uuden skinin. on mahtava peli, jopa grafiikka ja taistelu.
Alkoi mahtavasti. Reilua tasoa ja niin edelleen. Jos haluat bonustarvikkeita, voit katsoa mainoksia. Jos ei, sinun ei tarvitse. Kuitenkin... Olen varma, että joku muukin ihmettelee tätä "reilua parisuhdetta"? Sinun ei edes tarvitse olla hyvä tässä pelataksesi niin kauan kuin sinulla on valtavat päivitykset aseissa, mikä on hienoa, JOS matchmaking perustuisi myös lataustasi. Matalan tason pelaajat matalan tason peleissä korkean tason aseilla, joissa ei ole taitoakaan, on turhauttavaa. Jopa John Wick olisi kuin.. tf?! ._.
Rakastan peliä itse asiassa, varsinkin puhelinpelin hauskan pelin vuoksi. Vasta kun saavutat tason 20, alat pelata oikeita ihmisiä
En viihtynyt kauaa, kun tajusin, että kaikki on botteja, aluksi sinulla on heikkoja robotteja, jotka nousevat ylemmäksi ylivoimaisiin robotteihin, aivan kuten pubg: uusi tila, pelissä on automaattinen tähtäys, automaattinen laukaisuvaihtoehto vähentää nautintoa, se on ok grafiikka, ei niin hyvä animaatio, joten korkealla tasolla sopeudut nopealla tappiolla tai maksat oikeaa rahaa vaihteista, joista en usko, että se auttaisi, en tiedä, se näyttää kuin kaikki mobiilipelit ovat nyt täynnä botteja! Harmi!
Kaiken kaikkiaan hyvä, mutta ilman oikeaa rahaa ei voi pelata korkeammalla tasolla. Koska tavarat ovat kaksi kalliita
Uuden päivityksen jälkeen. 1/2 toiminnot eivät toimi kuten ne toimivat. Poistetaan
Edkon, miksi veitseni ei ulotu vastustajiin ja miksi vaihdat näitä botteja, et edes muuta pelaamistamme ja tämä botti, jolla on 500 panssaria, meillä on 200 panssaria, veli tasapainottelemme ja edkon vaihda tämän veitsen vian, koska en pysty tavoittaa vastustajani, vaikka olen niin lähellä, etten voi tavoittaa veli korjaa tätä
Siinä on niin paljon potentiaalia, mutta peli on täysin täynnä robotteja, eivätkä ne ole edes kovia botteja. Jos jatkat liikkumista vasemmalle ja oikealle, he vain lopettavat ampumisen, puhumattakaan uskomattomasta määrästä tähtäysapua ja kuinka aseet asettavat oletuksena vihollisen päähän ja se ampuu automaattisesti puolestasi. Tämä peli olisi helposti ajaton klassikko, jos ne sallisivat nettipelaamisen bottien sijaan tai vain nostaisivat botin vaikeusastetta ja tekoälyä. Tässä vaiheessa peliä ei voi pelata.
Huono😠😠
Ok roskapeli näyttää siltä, että tämä peli on täynnä hakkereita > enkä pidä siitä, että monet ihmiset joilla on alhainen taso hakkeroivat ja kerro minulle kuinka tämä on ainoa peli, jota voit huijata veli joka kerta kun liityn aulaan, se on aina niin alhainen tasot hakkerit ja vielä yksi asia, tämä peli on täynnä hakkereita ja tiedän, että et voi huijata cod-mobiilia, saat ban-pikan, joten tämä peli on roskaa🧐🧐😡 ja vielä yksi asia, jota tämä peli tarvitsee. V. Päivitä ja se on kuin voitto voitosta 😡😡😡 ja se on 1 tähti monille hakkereille
Modern Ops - Стрелялки Шутеры Märulimängud hgt
Sinun täytyy tehdä se, jotta et voi ampua kilven läpi!! Kaveri oli aivan edessäni ja tappoi minut pistoolilla ja minut tapettiin veitsellä, kun olin kartan poikki. Viimeinen valitus yhden kartan swatin kutemalla ei ole ulospääsyä, se on loistava leiriytymiseen, mutta se ei ole ollenkaan reilua!
Harmi, että tablettini ei ole tarpeeksi tehokas toimimaan tarpeeksi sujuvasti, ajoittain se jää kiinni, mutta muuten on hienoa ja ah joo, uusia karttoja pitäisi olla saatavilla pian
👍 Jimi
The remarkable revelation provided here is that modern organized gang stalking ... End game technology packaged under persuasive “spiritual warfare”
Modern Ops - Стрелялки Шутеры Aksyon lvr
Peli oli loistava, kunnes päivitykset yrittivät saada isommat kartat näyttämään siistimmiltä. Nyt pelini jäätyvät aina, kun pelaan noita karttoja.. Olen menettänyt 1000 palkintoa ja tiedä kuinka monta kranaattia. Se on naurettavaa. Ole kiltti ja tee asialle jotain!!
lataa FRAG Pro Shooter Game apk androidille, frag pro shooter, mobiili fps-räiskintäpeli. ... Modern Ops: Gun Shooting Games APK
25 parasta Android-toimintapeliä | Androidsis
Pidän pelistä. Ainoa negatiivinen asia on, että paremmat aseen osat ovat piilossa kullan takana, mutta hitaasti mutta vakaasti voit luultavasti saada ne. Toinen ongelma, jonka olen huomannut, on se, että se ei seuraa oikein saavutusteni edistymistä. Edit: Tähdet piti vähentää kahteen. 1) Palvelimissa näyttää olevan paljon ongelmia 2) äskettäin he lisäsivät arkkujen avaamiseen tarvittavia avaimia ja muunsivat premium-arkut kultaarkkuiksi, jotka vaativat nyt kultaa avainten sijaan... tapa mennä kaverit
Tämä on todella huono peli, se näyttää hauskalta kuvissa ja kaikki muut arvostelut ovat hyviä, mutta ne valehtelevat, koska se ei ole ollenkaan hyvä
Tämä peli ei ole moninpeli, ainoa asia, joka vaatii Internetiä, ovat mainokset. Selvitin tämän näkemällä, että "pelaajat" pelaavat samaa jokaisessa pelissä eivätkä koskaan tee yhtä hyvin kuin sinä. Ne ovat itse asiassa botteja, eivät pelaajia, ja huomasin, että peli ei kuluta lähes lainkaan dataa, mikä on erittäin epätodennäköistä verkkoräiskintäpelissä, mikä tarkoittaa, että vain mainokset kuluttivat dataa. Älä valehtele tekemästäsi pelityypistä, se ei ole oikein.
Edit: Joten huomasin, että tämä peli on täynnä botteja. Varsinaisia pelaajia ei ole. Botit eivät edes aseta haastetta. Pettymys. Vanha arvostelu alla. Paljon parempi kuin cod mobile. Tahdistus on hyvä tasapaino laskurin ja turskan välillä. Pidän myös pelin pienistä vivahteiden mekaniikasta. Toivon, että voit laittaa automaattisen sprintin, joka pystyy siirtämään karttaa mukautusten kautta, ja erillisen herkkyysasetuksen tähtääville nähtävyyksille. Lisää nämä ominaisuudet ja se tekee tästä pelistä 5 tähden.
Tuo peli oli niin hyvä
Modern Ops - Стрелялки Шутеры 액션 yiy
Ihan sika hyvä peli😊🏳️
Se on hyvä. Mutta sitä voidaan parantaa niin monilla pienillä tavoilla, joilla on paljon suurempi vaikutus. Alkaen aivan perusaseesta, uusien aseiden pitäisi avautua melko aikaisin. Myös silloin, kun verrataan COD:iin, joka on myös ladattavissa ja pelattavissa ilmaiseksi, tämä voi tarjota paljon bonuksia aikaisemmin ja erikoisaseita pitääkseen ihmiset koukussa. Kaivoksia ja istutettavia pommeja pitäisi olla ihmisten strategioita varten.
Rakastan tämän pelin pelaamista... voin sanoa, että olen riippuvainen, mutta sitä on vaikea pelata täydellä tehollani, kun taistelut eivät lataudu minulle ja taisteluissa tapahtuu paljon virheitä, mikä aiheuttaa ongelmia aseellani sekä häiriöissä ja jäätyä taistelussa. Toivottavasti korjaat pelin virheet.
Ok
se on hauska gamw, mutta olen nyt tasolla 5 ja se yhdistää minut boteilla joka ottelussa ja tapan noin 40 pelaajaa ilman kuolemaa joka kerta, kun en voi olla niin hyvä, pelisi on täynnä botteja korjaa se ja aion antaa sinulle lisää tähtiä
plz tehdä tästä pelistä paljon sujuvaa ja millä tahansa tavalla tämä ge ja paras ikuisesti
Kaikki robotit. Älä koskaan kuole yhteenkään peliin
lataa ja asenna Outfire: Battle Royale Shooter APK - viimeisin versio 1.7.0 apk: kirjoittanut MYTONA - online-ammuntapeli.
Hauskaa varmasti, mutta palvelimet kirjautuvat ulos aina, kun Internetin nopeus jopa hidastuu ja sen seurauksena minut pakotetaan pois ottelusta, mikä on erittäin turhauttavaa.
Tämä peli on ww2:n klooni lol. Olen "puhdas pelaaja" En ole koskaan käyttänyt 1$ tähän peliin ja olen parempi kuin useimmat huippupelaajat!! Minulla on maxed-out m16 maxed out ak47 ja max-out vastaava ase mmg. Teurastan useimmat teistä, jotka huijaat ja maksavat liian dollaria aseista ja haarniskista. Tässä pelissä on paljon hakkerointia ja huijausta. Mutta päälaukaus masentaa sinut aina huijarit!!!
Erittäin hyvä ja koukuttava.
Älä tuhlaa aikaasi tai tietojasi. Tämä peli on vitsi!! He haluavat sinun maksavan törkeän hinnan edistymisestä, ja mainoksia katsotaan pitkiä aikoja saadaksesi pieniä palkintoja. Se on kova dollarin touhu. Et voi myydä lippuja pelaajalle.
Hyvä Ei mainoksia
Call of Duty: Warzone ja Modern Warfare mylläsivät pelilistoja ...
Pelissä on upeat grafiikat, säätimet ja aseet, mutta se voisi toimia paremmin muutamalla parannuksella. Ensinnäkin botteja on liikaa, mikä ei häiritse minua paljon. Suurin ongelma on palkinnot, saamiesi palkkioiden määrä on pettymys. Saat yleensä noin 400-500 käteistä voitosta, mutta rehellisesti sanottuna sinun pitäisi saada noin 1 000 käteistä per peli (jos voitat). Tämä peli on hieno, ja mielestäni tämä (muutama palkinto) estää sitä tulemasta vielä paremmaksi peliksi.
Tämä on aika hauska peli, tykkään pelata tätä käyttämällä erilaisia aseita. Siinä on monia ominaisuuksia ja erilaisia tiloja.Minulla on 1 ongelma, ampuma-ampujassa on viive joka kerta kun ammun. näytölläni.
Olisi parempi, jos se olisi enemmän kuin turska, jossa voit nostaa aseesi xp:llä, ei rahalla
Blockman Go Παιχνίδια arcade bxok
Tämä peli on hauska erittäin helppo Call of Duty -palvelusta tulleen. Ainoa asia, josta en pidä, on se, että palvelinongelmia on jatkuvasti ja pelejä pudotetaan jatkuvasti, enkä saa korvausta ajastani ja pelaaminen ei ole minun päämääräni, se on pelien lopussa, joten jos et ei haittaa, että sinut potkitaan pois puolesta pelaamistasi peleistä, se on hieno peli. Myös kun nostat tasoa muutaman kerran, pelien alkaminen kestää yhä kauemmin.
ihan hyvä